Gastenboek

Opmerkingen of suggesties? Laat hier uw feedback achter en misschien kan ik daarmee deze site nog beter maken. Alvast bedankt!

Naam *
E-mail
Inhoud *
Afbeelding verificatie *
   
 

Peter ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. )

Hoi Eric, 

een vraagje over tanken.. 

ik heb een 560sl uit 88 die zo goed als volledig klaar staat. De tijd van de tochtjes komt eraan zodra het zout van de wegen af is. Nu heeft men in België bij de benzine met 95 octaan sinds januari 10% biobenzine gedaan en zodoende is deze niet meer geschikt voor iets oudere motoren en ben ik genoodzaakt  de duurdere 98 oct te tanken.

hoe,zit dit in Nederland want ik woon niet zo ver van de grens en zal zeker wel eens toeren door nl en bijhorend ook wel eens langs de benzinepomp moeten passeren...

14.01.17

Rolf ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. )

Dag Eric,

Ik heb een 300SEL 3.5 van 1971 en volgens mij zit er dezelfde motor en tecnhiek in.Vaagje....op welke plaatsen moet ik de manometer plaasten om de benzine druk te meten ik heb n.l 2 benzinedruk verdelers.

Jouw uitleg is bijzonder leerzaam en een goede leidraad voor onderhoud aan dit systeem en alvast dank voor je antwoord.

Groet...Rolf

--

Rolf, je sluit hem aan op de leiding die naar het koudstartventiel gaat. Denk niet dat je 2 benzinedrukverdelers hebt, er zijn wel twee onderdelen die erg op elkaar lijken maar slechts 1 bepaald de benzinedruk. Groet, Eric

26.08.16

Kees ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. )

hoi Eric,

 

 

heb je een NL handleiding van een 1986 500SL? Digitaal mag ook!

19.12.15

Meulemans Pierre ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. )

Proficiat, ik ontdek net jouw site en vind hem heel goed ontwikkeld. Interessante info en mooi geschreven. Zelf ben ik in het bezit van een 450SL van 1974, die ik te duur gekocht heb en waar ik zeer veel geld heb moeten aan uitgeven om hem uiteindelijk fijn te laten rijden. Helaas is mijn vrouwtje overleden dit jaar, deze auto was haar keuze: Sue Ellen in Dallas reed er ook zo eentje.

13.12.15

Theo van der Waal ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. )

Leerzame site! Bevat veel informatie die ook voor mij als leek bruikbaar is. Misschien ben ik binnenkort de trotse eigenaar van een 380SL.

19.07.15

Tom Hardorff ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. )

ik wil ook zo´n auto kopen, maar heb er geen verstand van, daarom ben ik blij dat ik uw site heb gevonden, ben nu constand aan het lezen waar ik op moet letten , ik ga nu kijken naar een 450 sl uit 1973 vraagprijs is 1200 euro

22.05.15

jos jaspers ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. )

hallo eric leuk dat ik je even mag raadplegen , ik heb een 280sl van 1977 gekocht , maar is in mijn ogen een miskoop, maar ja moet er toch mee verder,ik heb nu geen stroom op de draden van de benzinepomp, en ik weet niet waar het brandstofrelais zit , kun je mij zeggen waar ik dat kan vinden.en ik zou eigenlijk een goede boek moeten hebben heb jij een idee welke boek ik het beste kan kopen, ben op dit moment een beetje wanhopig.

mvg jos jaspers

19.11.14

Maarten Coelingh ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. )

Bij het hoofdstukje motoren en aanduidingen zeg je dat de K als in SSK staat voor Kompressor. Dit is onjuist. De S, SS, SSK en SSKL hadden allen een Kompressor. De K staat hier voor Kurz aangezien de SSK en de SSKL op een kortere wielbasis stonden dan de S en SS. De L van de SSKL staat wèl voor Leicht zoals je kunt zien aan de geperforeerde chassisbalken.

Leukje site verder van een prachtige auto!

02.04.14

Theo Sweering ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. )

Zie mail

 

nu lukt ´t wel

 

Theo

07.07.13

paul stolzenburg ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. )

leuke site waar passie uit spreekt! Heb net een puntgave 560sl 1986 (alle bonnen en service historie) van particulier (1e eigenaar) in Palm Springs gekocht, over een maandje is die in R'dam. Een koopje want de markt is daar volledig ingestort. Ga er lekker van genieten , naast de s170 d OTP (1951) en de E-combi die ik heb.

Veel succes met je superauto!

 

21.05.12

william ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. )

Bezoek eens www.mercedesfans.nl

 

PS Je pakt het geweldig aan.

20.01.12

ben gerritsen ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. )

leuke informative site

heb onlangs een w107 350 sl aangeschaft om op te knappen

gr ben

15.01.12

jan neuijen ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. )

Ziet er goed uit

-

Dank je, Jan!

11.01.12

john fidom ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. )

Zeer mooie auto, en ook grondig gedaan, petje af. John. Ik heb nog een vraag, eventueel. Heb er al een paar gehad, maar nu kocht ik 3 weken geleden een 500sl, zonder motor en bak, nu heb ik er vandeweek een w124 300ce bij gekocht, om de motor en bak over te zetten, maar weet jij, of er een draadboom [schema] ergens ken downloden? Bij de sl club heb je van alles, maar geen 300sl schema. Motor en bak past wel, [zijn er ook geweest met de m103 motor] je zit met de draadboom, en computer. Misschien ken jij me helpen.

afz; John Fidom te Lijnden. En nog de beste wensen. Bedankt vast.

-

Dank voor de complimenten John! En natuurlijk ook nog het allerbeste voor 2012! Kan je helaas niet helpen aan het schema, maar ik zou het zeker eens posten op het forum van de SL club. Daar komen meer mensen met een 300SL. Succes!

03.01.12

Frank Swinkels ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. )

Beste Eric,

Sinds een week of twee staat er ook een 450SL (april 1973) bij mij in de garage te glimmen. Het is zover gekomen mede dankzij de vele tips/hints en inspirerende foto's m.n. van na de restauratie ;). Ondertussen hebben we ook al e-mail contact gehad en met de info die ik van je kreeg kan ik absoluut verder. Complimenten voor je pracht site en veel dank voor de hulp!

Groeten,

Frank Swinkels

24.11.11

Michel ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. )

Beste Eric, Ik denk dat erg veel SL rijders en rijders in spe blij met jouw site zijn. Erg goede en duidelijke informatie die je deelt. Thanks! Ik ben zelf nog zoekend naar een goede SL in nette staat voor een redelijke prijs. De werkzaamheden die jij hebt gedaan hoop ik dus niet voor te staan. Ik weet in elk geval al beter waar ik ook op moet letten door o.a. je kooptips. Waarschijnlijk eindigt mijn zoektocht bij een SL zonder achterbankje, dus als je mij ook kan helpen aan een adresje en indicatie kosten, graag! Bvd. Groeten, Michel Schavemaker

29.10.11

Joris Willems

Hey Eric, Nogmaals puik werk verricht op je inmiddels vernieuwde website.. Blijf doen wat je doet want je doet het supergoed! Things, can only get better! Je 450Sl is echt een plaatje. Grtz, Joris

19.10.11

Sven ( Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. )

zeer mooie site, prachtige wagen. het is ook mijn passie , ik heb een 280sl

bekijk eens mijn blog : www.bloggen.be/debaetssven

-

Ik heb je site toegevoegd aan de links bij vriendensites! Ziet er goed uit!

18.10.11

Patrick Hamers

Mooie website!

26.06.11

 

Toon Num 
Powered by Phoca Guestbook
Dutch English French German Italian Spanish
Home Gastenboek

Is deze informatie waardevol? Kan het beter? Suggesties?


Teken het gastenboek!

Welkom!

De inhoud van deze site is voor het laatst aangepast op woensdag 15 augustus 2018, 11:27.
We hebben 48 gasten online

Het resultaat

d

Free template 'Colorfall' by [ Anch ] Gorsk.net Studio. Please, don't remove this hidden copyleft!